Alt om webanalyse & tracking
5
april

Der sker rigtig mange ændringer i Google AdWords for tiden, og det kan være svært at lure hvad der skal prioriteres og hvad de nye muligheder tilbyder. Jeg har derfor inviteret min kollega i Webjuice.dk Mr. Kent Nygaard Christensen indenfor på webanalytiker.dk, og forklare mere om Google Shopping kampagner i AdWords – og hvorfor du skal [...]

Læs resten af AdWords shopping annoncer – billedannoncer på Google
Category : Google Adwords
11
februar

Discover useful advanced segments from the worlds best Web Analysts here When you need insights from your analytics data, some of the most powerful is to segment the data. Advanced segments in Google Analytics gives you all you need. I have the impression that just a small percentage of the Google Analytics users actually uses [...]

Læs resten af 8 advanced Segments for Google Analytics from 8 experts
Category : Google Analytics
13
november

Så er der igen vilde nyheder fra Google, som absolut er banebrydende. Danske sites har nu mulighed for at se brugernes alder og køn i deres Google Analytics statistik. Yessir, det er RIGTIG demografi, og værdifuld input til optimering og annoncering. Det har optrådt i AdWords i noget tid, så du kan målrette annoncer ift. [...]

Læs resten af Køn og Alder i Google Analytics og AdWords
Category : Google Adwords | Google Analytics | Nyheder
22
oktober

Google konference i Dublin: Think Digital I disse dage har jeg fornøjelsen af at være til konference i Dublin på Google´s europæiske hovedkvarter, med masser af spændende indlæg. De har samlet 350 personer fra Europa, hvoraf vi er 6 fra Danmark. Jeg vil dele lidt af indholdet der har været indtil nu, og opdaterer igen i [...]

Læs resten af Google konference i Dublin: Think Digital
Category : Nyheder
27
september

Torsdag holdt vi PPCBoost – en konference kun om AdWords. Undervejs blev jeg frygtelig inspireret med en masse, og samtidig gik det op for mig at nogle gennemgår samtlige annoncer for at se om der er nogle der fører til en fejlside. Med et stort antal varenumre er det meget let at få døde links, fx [...]

Læs resten af Find og fjern døde AdWords link på ingen tid
Category : Google Adwords
3
august

I marts holdt vi ConversionBoost konference, og som sidste blogindlæg viste, så var der enorm god feedback på formen og indholdet. Vores koncept er: 100% fokus på ét emne Effektive og inspirerende indlæg. De fleste varer kun 30 min hvilket er rigelig tid til at få oplægsholderesn bedste pointer og tricks frem En udenlandsk keynote, [...]

Læs resten af Tre nye optimeringskonferencer
Category : Google Adwords | konference | Konverteringsrate | Kursus | Nyheder
1
april

Jeg elsker når der sker noget nyt, og så er det vigtigt at udfordre sig selv lidt. At arrangere en konference er ikke bare lige (det kan Ib Potter nok nikke genkendende til), så da Ole Gregersen og jeg satte os for at arrangere en konference 3 måneder før den skulle afholdes var det en anelse [...]

Læs resten af Første gang – og den blev ramt “lige i røven”!
Category : konference
close
Facebook IconYouTube IconTwitter IconBesøg vores Google+ side