Blog: Ny AdWords bog – både som ebog og paperback

Ny AdWords bog – både som ebog og paperback

Det er med enormt stolthed og begejstring at jeg nu kan afsløre hvad jeg har arbejdet på de sidste 4 måneder. Jeg har skrevet min anden bog, denne gang om Google AdWords. Bogen AdWords for webshops er 252 sider prioriteret viden om hvordan du skaber en AdWords kampagne, der giver omsætning. Baggrunden for bogen I Webjuice.dk får vi en del henvendelser om hjælp […]

Læs mere…

AdWords shopping annoncer – billedannoncer på Google

Der sker rigtig mange ændringer i Google AdWords for tiden, og det kan være svært at lure hvad der skal prioriteres og hvad de nye muligheder tilbyder. Jeg har derfor inviteret min kollega i Webjuice.dk Mr. Kent Nygaard Christensen indenfor på webanalytiker.dk, og forklare mere om Google Shopping kampagner i AdWords – og hvorfor du skal bruge tid på at lave […]

Læs mere…

8 advanced Segments for Google Analytics from 8 experts

Discover useful advanced segments from the worlds best Web Analysts here When you need insights from your analytics data, some of the most powerful is to segment the data. Advanced segments in Google Analytics gives you all you need. I have the impression that just a small percentage of the Google Analytics users actually uses this strong feature, so I want […]

Læs mere…

Køn og Alder i Google Analytics og AdWords

Så er der igen vilde nyheder fra Google, som absolut er banebrydende. Danske sites har nu mulighed for at se brugernes alder og køn i deres Google Analytics statistik. Yessir, det er RIGTIG demografi, og værdifuld input til optimering og annoncering. Det har optrådt i AdWords i noget tid, så du kan målrette annoncer ift. brugernes demografi, men du har […]

Læs mere…

Google konference i Dublin: Think Digital

Google konference i Dublin: Think Digital I disse dage har jeg fornøjelsen af at være til konference i Dublin på Google´s europæiske hovedkvarter, med masser af spændende indlæg. De har samlet 350 personer fra Europa, hvoraf vi er 6 fra Danmark. Jeg vil dele lidt af indholdet der har været indtil nu, og opdaterer igen i morgen, når vi har dag to med. Vigtigheden […]

Læs mere…
close
Facebook IconYouTube IconTwitter IconBesøg vores Google+ side