Blog: AdWords shopping annoncer – billedannoncer på Google

AdWords shopping annoncer – billedannoncer på Google

Der sker rigtig mange ændringer i Google AdWords for tiden, og det kan være svært at lure hvad der skal prioriteres og hvad de nye muligheder tilbyder. Jeg har derfor inviteret min kollega i Webjuice.dk Mr. Kent Nygaard Christensen indenfor på webanalytiker.dk, og forklare mere om Google Shopping kampagner i AdWords – og hvorfor du skal bruge tid på at lave [...]

8 advanced Segments for Google Analytics from 8 experts

Discover useful advanced segments from the worlds best Web Analysts here When you need insights from your analytics data, some of the most powerful is to segment the data. Advanced segments in Google Analytics gives you all you need. I have the impression that just a small percentage of the Google Analytics users actually uses this strong feature, so I want [...]

Køn og Alder i Google Analytics og AdWords

Så er der igen vilde nyheder fra Google, som absolut er banebrydende. Danske sites har nu mulighed for at se brugernes alder og køn i deres Google Analytics statistik. Yessir, det er RIGTIG demografi, og værdifuld input til optimering og annoncering. Det har optrådt i AdWords i noget tid, så du kan målrette annoncer ift. brugernes demografi, men du har [...]

Google konference i Dublin: Think Digital

Google konference i Dublin: Think Digital I disse dage har jeg fornøjelsen af at være til konference i Dublin på Google´s europæiske hovedkvarter, med masser af spændende indlæg. De har samlet 350 personer fra Europa, hvoraf vi er 6 fra Danmark. Jeg vil dele lidt af indholdet der har været indtil nu, og opdaterer igen i morgen, når vi har dag to med. Vigtigheden [...]

Find og fjern døde AdWords link på ingen tid

Torsdag holdt vi PPCBoost – en konference kun om AdWords. Undervejs blev jeg frygtelig inspireret med en masse, og samtidig gik det op for mig at nogle gennemgår samtlige annoncer for at se om der er nogle der fører til en fejlside. Med et stort antal varenumre er det meget let at få døde links, fx hvis varen er udsolgt eller udgår [...]

close
Facebook IconYouTube IconTwitter IconBesøg vores Google+ side