Alt om webanalyse & tracking

Eksempler

Forståelig webstatistik med eksempler

Webstatistik behøver ikke være indviklet. Mange drukner i kode og opsætning, og ved ikke hvordan data skal forvandles til handlinger og optimering af websitet. Læs derfor en række eksempler og se hvordan man fx kan gribe det an. Forvent ikke at bygge en hel by på en gang, men får du bygget et lille hus, så er du på vej til at bygge byen.

Det bedste sted at læse eksempler er på bloggen under anvendt webanalyse. Her gives eksempler på hvordan webstatistik kan benyttes aktivt til at optimere og forbedre hjemmesiden.

 

Udtalelser vedrørende tracking

Flere og flere er allerede begyndt at få fordel af de mange muligheder tracking og webanalyse giver. Nedenstående finder du en række udtalelser, hvor du kan se hvordan virksomhederne drager fordele af deres resultater.

TrueMedia´s kunder får god tracking

TrueMediaJeg bruger altid tracking på mine kunders websites. Det sikrer at deres design og webudvikling er lavet på baggrund af data frem for kundens eller mine gætterier. Jeg kan derfor varmt anbefale altid at bruge tracking og optimere ud fra dette.

Kasper Bremerskov, CEO TrueMedia

www.truemedia.dk

EduLab udvikles på baggrund af tracking og skaber maksimal værdi

 

Webanalytikeren har bistået udviklingen af vores tracking, hvilket har givet os et stort indblik i vores websites muligheder og begrænsninger. Vi benytter det dagligt til at videreudvikle vores online aktiviteter og dermed skabe maksimal værdi for både brugere, kunder og samarbejdspartnere.

Kasper Holst Hansen, CEO EduLab.dk

www.EduLab.dk

close
Facebook IconYouTube IconTwitter IconBesøg vores Google+ side