Alt om webanalyse & tracking
3
januar

De sidste 8 måneder har jeg været på 5-6 konferencer, herunder i Danmark, Tyskland og et par stykker i Stockholm. Det har været fantastisk inspirerende, lærerigt og super fedt at “komme ud” og snakke med ligesindede. Både folk der var lige så nørdede og kunne juble lige så meget over en Analytics graf, men også folk, med samme udfordringer og problemstillinger.

I oktober var jeg til ConversionJam i Stockholm sammen med Ole Gregersen (og en række andre danskere). Vi undrede os noget over at der ikke var nogen konference i Danmark, der kun tager sig af emnet Konverteringsoptimering. Noget af det mest essentielle for webshopejere. Der skal trafik ind på sitet, og de skal konvertere i højest mulig grad.

Hverken Ole eller jeg er typen, der bare snakker og snakker, så vi gik straks igang med at arrangere…

ConversionBoost!

Så med stolthed i stemmen kan vi (Webjuice og Ole) nu præsentere den første konference i Danmark, der kun omhandler Konverteringsoptimering!

og selvom det er vores første konference, så har vi ikke sigtet lavt. Tværtimod. Vi startede med spørgsmålet: “hvad har vi været utilfredse med på de konferencer vi har deltager/holdt oplæg ved?” og “Hvad var super godt ved de konferencer vi har deltaget/holdt oplæg til?”. ConversionBoost er et sammenkog af det vi synes er mega godt:

  • Korte oplæg, så det ikke trækker ud. Til pointen og effektivt. Du får lige så mange key takeaways
  • Nogle fede oplægsholdere. Så vi smed straks os selv på programmet. Ahr, okay, men ja, vi holder selv oplæg ;) Bla. hiver Michael Aagaard gang på gang spændende cases frem på sin blog, så selvfølgelig taler han om optimering via tekst.
  • En keynote fra udlandet. Vi fandt en af de største virksomheder, der kun arbejder med konverteringsoptimering, og så lokkede vi direktøren i baghold. BOM, sådan får man André fra tyske Web-arts.de til Danmark. Udover at være knivskarp på emnet er han en super oplægsholder.
  • Tid til Netværk. Netværksdelen er vigtig, så vi har lavet pauser, og giver øl bagefter.
  • En billetpris hvor en virksomhed med glæde sender flere afsted

Vi har givet tid til transport om formiddagen, så jyderne kan stå sent op og nå det endnu.

Billetprisen er helt nede under 2.000 kr ex moms, og oveni er det muligt at købe til Early Bird price i to uger frem til blot 1.495 kr.

Der er selvfølgelig også en Goodie bag, og værdien er allerede over  1.000 kr.

Du kan se hele programmet og omtalen på vores officielle site: Conversionboost.dk

Hvad synes du om konceptet og programmet?

 

 

VN:F [1.9.14_1148]
Rating: 0.0/6 (0 votes cast)

Har du også overvejet at læse følgende spændende blogindlæg?:

  1. eMetric webanalyse konference i Stockholm Lær webanalyse af verdens-eliten – tag til eMetrics. eMetrics er...

Category : konference / Konverteringsrate

Endnu ingen kommentarer.

Skriv en kommentar

close
Facebook IconYouTube IconTwitter IconBesøg vores Google+ side